دسته‌هااخبار

کسب عنوان کار آفرین برتر استانی در سال ۱۳۹۹ توسط گروه صنعتی پامین

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی با بیان این‌که راه درمان رکود اقتصادی کشور کارآفرینی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی آذربایجان شرقی، حسین فتحی در سیزدهمین جشنواره تجلیل از کارآفرینان برتر، اظهار کرد: کارآفرینی یکی از محورهای اصلی رشد و توسعه در هر منطقه است که باعث می‌شود خدمات و سیاست‌های کشور به صورت خلاقانه و نوآورانه باشد.

وی ادامه داد: عامل کلیدی توسعه اقتصادی، حمایت از کارآفرینان است؛ چرا که کارآفرینی باعث می‌شوند تا راهکارهای جدید برای حل مشکلات کشور ارائه شده و نوآوری و خلاقیت در صنعت و تولید نیز ایجاد می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: منحنی چرخه عمر یک کسب و کار از زمان ایجاد آن تا زمان انحلال، مستلزم نوآوری و خلاقیت است تا بتواند ضمن رقابت در بازار به سمت بازاریابی نوین نیز حرکت کند.

فتحی تصریح کرد: از بین ۷۲ کارآفرین شرکت کننده در این دوره از جشنواره، ۹ نفر از آن‌ها به عنوان کارآفرین برتر در بخش‌های صنعت، کشاورزی و خدمات انتخاب و ۱۵ کارآفرین نیز شایسته تقدیر شدند.

وی افزود: کارآفرینانی که در این دوره از جشنواره شرکت کرده بودند، برای ۲۶ هزار نفر در آذربایجان شرقی شغل ایجاد کرده‌اند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت: هیئت داوران در انتخاب کارآفرینان برتر، شاخص‌های عمومی و تخصصی شامل فرآیند مدیریت، خلاقیت، نوآوری، میزان صادرات و اشتغال و میزان فروش را مدنظر قرار داده بودند.

گفتنی است؛ در این مراسم از شش کارآفرین برتر استانی با حضور معاون اقتصادی استاندار و جمعی از مسئولان استانی با اهدای تندیس مرحوم سید رضا مقیمی اصل( پدر صنعت استان)  تجلیل به عمل آمد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *